Tuesday, February 23, 2016

နားရြက္ဆဲြ ထုိင္ထ အျပစ္ေပးျခင္းက ေလ့လာမွဳအားကုိ ပုိေကာင္းေစ



အႏိၵယေက်ာင္းမ်ားတြင္ အျပစ္ရွိသည့္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ားအား ရင္ဘတ္ေပၚတြင္
လက္ေမာင္းယွက္ၿပီး နားရြက္ဆဲြကာ ဒူးေကြးထုိင္ျခင္းျဖင့္ ျပန္ထျခင္း အျပစ္ေပးမွဳအား ျပဳလုပ္ေစရာ
အဆုိပါ အျပစ္ေပးမွဳေၾကာင့္ သင္ခန္းစာ ေလ့လာမွဳအပိုင္းတြင္အားနည္းသည့္ ေက်ာင္းသား
ေက်ာင္းသူမ်ားသည္ တိုးတက္မွဳရွိခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္တစ္ႀကိမ္ အျပစ္ေပးခံရမည္စုိးသျဖင့္
တုိးတက္လာသည္ဟုသာ ယခင္က ထင္ျမင္ခဲ့ၾကသည္။
အဆုိပါ အျပစ္ေပးမွဳေနာက္ကြယ္မွ ယုတၱိေဗဒ အခ်က္အလက္ကုိ ေလ့လာခဲ့ရာ အဆုိပါ
အျပစ္ေပးသည့္ အေနအထားသည္ဦးေႏွာက္ထဲက မွတ္ဥာဏ္ေကာင္းမြန္ေစသည့္
ဆဲလ္မ်ားထဲသုိ႕ ေသြးလွည့္ပတ္မွဳ ေကာင္းမြန္ေစျခင္း၊ ဦးေႏွာက္ဘယ္ဘက္ႏွင့္
ညာဘက္ျခမ္းကုိ ဟန္ခ်က္ညီမွ်ေစၿပီး လုပ္ငန္းေဆာင္တာ ေကာင္းမြန္ေစျခင္း၊ နားရြက္ရွိ ဖိအားအမွတ္မ်ားကုိ ဖိမိေစသျဖင့္ နာ့ဗ္
လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ လွံဳ႕ေဆာ္ေပးကာ စိတ္တည္ၿငိမ္ေအးျခမ္းေစျခင္း၊ ဥာဏ္ရည္
ထက္ျမက္ေစျခင္းႏွင့္ ေအာ္တစ္ဇင္ကဲ့သုိ႕ သင္ယူႏုိင္စြမ္းႏွင့္ အျပဳအမူပိုင္းဆုိင္ရာ ျပႆနာရွိသူ
တုိ႕တြင္ တုိးတက္မွဳရွိျခင္းစသည့္ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားကုိ ရရွိေစေၾကာင္း သိပၸံပညာရွင္တို႕က ေတြ႕ရွိခဲ့ရသည္။
ယေန႕ေခတ္တြင္ မွတ္ဥာဏ္စြမ္းအား ေကာင္းမြန္ေစသည့္ အဆုိပါ အျပစ္ေပးေသာ နည္းလမ္းကို ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့ၾကရာ အေနာက္ႏိုင္ငံတို႕ကမူ ယခုေတြ႕ရွိမွဳေၾကာင့္ အဆိုပါ အျပစ္ေပးနည္းလမ္းကို အလြန္၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာစြာ အသံုးျပဳခဲ့ၾကသည့္အျပင္အဆိုပါ နားရြက္ဆဲြ ထုိင္ထ နည္းလမ္းအား ေရာဂါကုိ ကုသရန္ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုအျဖစ္လည္း အႀကံျပဳခဲ့ၾကသည္။
ဇြန္
ျပည္ျမန္မာဂ်ာနယ္ ( 1 . 8 . 2013) 

No comments:

Post a Comment